Quincy is wel persoonlijk betrokken bij jouw project.

Hoe kan ik je helpen?

Hoe maakt Visualy jouw website?

Bij Visualy werkt met WordPress en wij gebruiken geen templates, tenzij dit nadrukkelijk wordt aangegeven. Bij Visualy wordt alles op maat ontworpen door middel van een page builder.

Je krijgt een unieke website, veel webdesigners werken met templates wij doen dit niet omdat we wel passie hebben voor Design en ons werk.
Je hoeft niet bang te zijn dat er van u website nog 5 anderen zijn waarbij alleen de afbeeldingen en tekst anders is. Bij ons wordt ju website uniek ontworpen op jouw wensen.

Waarom is Visualy jouw partner?

Even voorstellen, ik ben Quincy Beijse, als kind was ik zeer creatief en voortdurend bezig met tekenen. Toen ik in het jaar 2000 de computer ontdekte was ik niet meer te stoppen. Ik begon met design in Photoshop, animeren in Flash en ontwikkelen in Dreamweaver en zo begon ik met het maken van websites.

Quincy heeft bij grote reclamebureaus en voor interessante opdrachtgevers gewerkt o.a: Disney, Sportlife, Koninklijke Marine, Volkswagen, Redbull. Na jarenlang voor diverse reclamebureaus en klanten te hebben gewerkt, heeft Quincy besloten voor zichzelf te beginnen en de kennis die hij heeft mee genomen te gebruiken in de opdrachten voor zijn klanten en zijn klanten echt te helpen aan een goede website.

Quincy

Visualy is een grafische dienstverlener in de online en offline sector. Visualy beschikt over een grote expertise door jarenlange ervaring met de uitvoering van websites, drukwerk, animatie en 3D taken.

Taken op het gebied van hosting en domeinnaam voor websites, of app's en onderdelen daarvan, grafische design en coderen, plugins, implenmenteren en integreren van software. Deze taken voert Visualy in samenwerking met diverse partners in de online sector uit. Dit geeft Visualy een duidelijke positie in deze sector met als missie:

Elke keer weer verbeteren van de klanttevredenheid en loyaliteit door middel van logica, persoonlijke inzet en ervoor zorgen dat uw bezoekers plezier verschaften in de interactie met jouw product of dienst. Dit omvat niet alleen de schoonheid en de functionaliteit van jouw product of dienst, maar ook zaken als plezier, aantrekkingskracht en emotie.

 

door1
door2